Thursday, January 6, 2011

Tabiat dulu2..

Asalamualaikum...

hai...hari ni saya nak berkongsi cerita dengan anda semua tentang satu tabiat saya, yang family saya geram sangat2 kat saya...hehe.. ini cerita dolu2 punye...tapi sekarang pun saya rase terbawak lagi...tapi saya xbuat dah! swear kat umi saya! hehe tabiat saya ialah suke minum dengan botol susu. botol 2 masih ada lagi..umi saya simpan atau senang dipanggil sembunyikan dari saya supaya saya x mengebasnya kembali..saya pantang, bukan ape, saya xboleh tidur kalau xminum dengan botol susu 2. saya berhenti menyusu sampai form 5...terukkan. macam budak2...haaa 2 la saya manje sangat..tapi dah duduk jauh2 ni kurang dah...keinginan nak menyusu 2 dah x ada..sebab dah duduk dengan kawan2 jadi xperlu dah semua itu...hehe

so,nak disambungkan cerita, masa sekolah2 dulu, saya xbagitahu kawan2 pun pasal tabiat saya 2, takut mereka gelakkan saya dan x pandang saya dh. tapi sekarang ni biarlah saya cerita di ruangan blog hri ini kerana bukannya teruk sangat pun tabiat 2, bukannye mak x ajar, tapi saya yang degil.......
 Dulu lepas je balik dari sekolah, saya capai tangan saya kt rak almari dapur atas sekali untuk ambil botol susu, umi saya sembunyi macam mane sekalipun dari saya, saya tetap dapat jumpe...haha so don't play2..
saya buat susu, n then saya bwk ke bilik, saya minum dan saya tidur...senang aje nak bela budak sorang ni!! hahah last2 terkantoi umi masuk bilik tengok botol susu 2 ada kat tepi bantal..e xsnonoh..hehe

apelagi, petang 2 umi betul2 marah dan petang 2 juga la saya kene berleter dengan umi.. penat telinga eden, eden pegi basuh botol 2 dan simpan balik..kate kat mak,esok akak xminum btol susu ag...dan esok pun minum juge...heheheh!

opss terpapar sudah...hehe

*ok la korang...tabiat macam saya ni xpatut dicontohi jangan sesekali try dirumah...amat berbahaya kerana sekali anda guna pasti nak lagi...wawawwa...*

No comments:

Post a Comment