Thursday, May 3, 2012

CHARITY

Assalamualaikum

Hari ni nak kongsi kegembiraan dengan kawan2 di mana aku dan member yang lain membuat kraftangan daripada kain felt polyster. kain felt ni korang mesti da kerap kali dengar dan mungkin senang dicari samada di blog atau facebook. Daripada kain felt ni kami buat sarung matrik kad. sebenarnya macam2 leh wat, bookmark ke, casing hp ke, keychin ke dan mcm2 lg la.. Actually, aku and group members receive the assignment project dimana kami harus membuat jualan dan hasil jualan tu kami dermakan kepada badan2 OKU.  Ok, kami start buat daripada 24 april hari tu, nak siapkan memang lame la juga..nak ukur lagi.. nak jahit2 lagi.. nak tampal2 lagi..1 mei hari tu kami start menjual dalam 50 unit, harga setiap unit RM 5.00.. mahal? ey kt luar 10 hinggit taw.huhu dan keuntungan yang kami dapat dalam masa sehari adalah RM 250.00, alhamdulillah.. next week kami jual lagi..  :) actually sume ni first time,,, tengok la hasil yang boleh wat kami tersenyum ni.. bagus juga koordinasi tangan aku nih. huhuhu












Doakan saya berjaya tamatkan pelajaran pada tahun ini dengan jayanya.. dan saya akan doakan kalian jua.. terima kasih..



No comments:

Post a Comment