Wednesday, June 20, 2012

Masa kecik-kecik dulu...

Assalamualaikum..

Masa kecik-kecik dulu, aku ni jenis pendiam tapi agak lasak. kat rumah, jiran kanan kiri semuanya lahir yang hero2. yang kanan sibling dia 5 0rang, kiri 2 orang. Yang tengah-tengah tu aku.. jantinanye heroin. Tetapi berkawan dengan mereka ni  membuatkan aku menjadi seorang perempuan yang tidak cool. aku ingat lagi, aliff,amir,adib, akim, afiq, <- ok ni yg 5 beradik tu. lagi 2 orang tu am dan syakirin. Masa tu aku ingat lagi main galah panjang dengan diorang. time main tu leh pulak ak sampok cakap kat member2 hero aku, 'eh korang, asal main galah panjang?perempuan pun main bende ni tau dak.' Ya allah....! klu aku leh pinjam pintu masa doraemon, dengan sepantas kilat aku tampar dak perempuan tuh. settle. Then, konon time tu wa taiko sebab wa sorang je perempuan so diorang mesti ikut cakap aku. Lepas ayat merepek keluar dari mulut aku, kitorang tukar game dan main bola kat tengah2 jalan. amacam danger x. haha tapi kami rasa dilindungi sebab nyonya depan umah aku selalu membebel kat kitorang supaya hati-hati main. Alah..tiap2 petang, klu korang tengok jiran cina korang dia mesti dok lepak depan umah. So jangan risau.. :p

No comments:

Post a Comment